FAQ

Moet er een borg betaald worden?

Bij de overschrijving van het huurgeld dient er een borg betaald te worden. Deze wordt volledig teruggestort (indien geen schade aangericht) ten laatste 2 weken na afloop van uw vakantieverblijf in ons appartement.

De borg bedraagt € 300. 

Schade of afwijkend gebruik van het appartement worden met de huurder besproken en wordt in mindering gebracht van de borgsom.

Wanneer is mijn boeking definitief?

Na overschrijving van 30% van het te betalen bedrag voor uw verblijf, is uw boeking defintief.

De overige 70% + de te betalen borg moeten minimum 6 weken voor uw verblijf gestort worden.

Bij boeking wordt steeds een contract opgemaakt en wordt er een kopie van de identiteitskaart van de huurder gevraagd. Dit contract wordt zowel door verhuurder als door huurder getekend.

Wat moet ik zelf meebrengen?

We vragen onze huurders om zelf keuken- & badlinnen mee te brengen.

Ook hoeslakens, dekbedovertrekken & kussenslopen dienen door de huurder meegebracht te worden. Er is uiteraard de mogelijkheid om door ons uw bed(den) te laten opmaken. Hiervoor vragen we € 14 per tweepersoonsbed en € 14 voor het (uitklapbaar) stapelbed (2 éénpersoonsbedden, €7 per bed). 

Bij aankomst is 1 rol toiletpapier aanwezig. Toiletpapier dient u dus zelf ook mee te brengen.

Wij voorzien zelf voldoende vaatwastabletten, zodat u deze niet hoeft mee te brengen.

Wat als ik mijn sleutel / toegangsbadge van de parking verlies?

Bij verlies van de sleutel van het appartement wordt € 100 aangerekend.

Bij verlies van de badge welke toegang geeft tot de ondergrondse parking, wordt € 150 aangerekend.